- Ongeisoleerde kontakten (0)
- Isolatiehulsen (45)
- Geisoleerde kabelschoenen (0)
- Soldeer kabelschoenen (34)
- Ring kabelschoenen (50)
- Buis kabelschoenen (41)
- Buiskabelschoenen HD (28)
- Ring kabelschoenen schroefbaar (3)
- Adereindhulsen (82)
- Snijverbinders (7)
- Butt connectors (26)
- Engelse Bullets & Snap connectors (13)
- Ontstekings Terminals (25)
- Afdichtrubbertjes (24)
- Multiconnectors 6,3mm (59)
- Mate-N-Lock Connectors (38)
- Honda Connectors 2.8 mm (70)
- Superseal Connectors (64)
- Bosch junior timer stekkers (54)
- FEP connectors (0)
- Power connectors (28)
- Diverse stekkers en Verbinders (83)
- Radio ISO connectors (22)
- Mini-Lock stekkers (28)
- Sigarenaansteker stekkers etc. (42)
- MIC stekkers (20)
Tankvlotter voor brandstoftank
Niveau opnemer voor in brandstoftank tank . (zonder instrumentenpaneel meter).
In de webshop staat (alleen zichtbaar als het op voorraad is):
160895 inbouwinstrument brandstofniveau
160873 inbouw opnemer voor in de brandstoftank (dit artikel)
160701 combinatie van 160895 en 160873
Met montagemateriaal. Om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe je de vlotter moet inbouwen. De metalen ring heeft een uitsparing. Op die plaats is de diameter 60 mm. Een gat in de tank van precies 60 mm zal dus nodig zijn. Alle 5 de schoefgaten van de ring zitten binnen de diameter van 60 mm. Met de rubber pakkingen ertussen (en misschien ook vloeibare pakking) zal alleen nog brandstof kunnen lekken langs de schroefdraad van de schroeven. mijn idee is dat er ook pakkingsringetjes onder de schroefkoppen moeten van 5 mm. Die zitten er NIET bij.
De tanksensor heeft een weerstand tussen 10 en 190 ohm. De diameter man de bovenste ronde schijf is 71 mm. De gaten in de meegeleverde schijf hebben M5 schroefdraad. Opnemer steekt 25 cm diep de tank in. De as draait 90 graden tussen 'vol' en 'leeg'. De staaf van de vlotter is 39 cm. Die is eenvoudig in te korten en te buigen. Wordt door een gat in de regelbare weerstand gestoken en de schroef moet dan worden aangedraaid. De regelbare weerstand is van het draadgewonden type.
Mechanische demping voor klotsende benzine zit er niet in.
De staaf van de vlotter past er op 2 manieren in. Laagste weerstand bij hoogste brandstofniveau of omgekeerd. De meter 160895 geeft bij maximale weerstand 'vol' aan en bij de laagste weerstand 'leeg'.