- Ongeisoleerde kontakten (0)
- Isolatiehulsen (45)
- Geisoleerde kabelschoenen (0)
- Soldeer kabelschoenen (34)
- Ring kabelschoenen (50)
- Buis kabelschoenen (41)
- Buiskabelschoenen HD (28)
- Ring kabelschoenen schroefbaar (3)
- Adereindhulsen (82)
- Snijverbinders (7)
- Butt connectors (26)
- Engelse Bullets & Snap connectors (13)
- Ontstekings Terminals (25)
- Afdichtrubbertjes (24)
- Multiconnectors 6,3mm (59)
- Mate-N-Lock Connectors (38)
- Honda Connectors 2.8 mm (70)
- Superseal Connectors (64)
- Bosch junior timer stekkers (54)
- FEP connectors (0)
- Power connectors (28)
- Diverse stekkers en Verbinders (83)
- Radio ISO connectors (22)
- Mini-Lock stekkers (28)
- Sigarenaansteker stekkers etc. (42)
- MIC stekkers (20)
RELH-RB10 relaisvoet micro 2-voudig
Relaisvoet voor 2 microrelais zoals in mijn webshop bijv. relais 2845. Is koppelbaar met relaisframe RELFR-6 aan de voor- of achterkant dus niet in het frame. Kompleet met kontakten die voor bijna alle toepassingen voldoen.
In deze voet zitten 3 verschillende typen kontakten. Een Positive lock kontakt 3-7005 (0,7-2,0 mm2) voor kontakt 30 van het relais (maar de meeste relais gebruiken een andere nummering), kontakt 30 is het 6,3 mm kontakt langs de kant. Voor het andere 6,3 mm kontakt (87 of anders) zit er de power timer 3-4665/1 bij ( 1,5-2,5 mm2).
Voor de twee buitenste 4,8 mm aansluitingen de junior power timer 3-5620 voor max 1,0 mm2 draad, de aansluitingen voor de bekrachtigingsspoel. Voor het middelste 4,8 mm kontakt de junior power timer 3-5630 voor max 2,5 mmm2 draad. Wordt gebruikt bij wissel-relais.
De relais gaan er bijzonder gemakkelijk in en uit. Let er wel op dat het positive-lock kontakt kan bewegen in het stekkerhuis. Bij te strak alle draden direct onder de voet inwikkelen kan het gebeuren dat het relais er slecht uit te halen is. (op mijn foto 5 is het dus eigenlijk niet goed ...).
Foto 4: dit wordt geleverd, lege relaisvoet met alle kontakten.
Foto 5 en 6 zijn montage voorbeelden.
Ik ken dit type montage uit oudere Audi's. Dus de kans dat ze ook voorkomen bij Volkswagen en Porsche is er ook. Zit er een soorgelijk frame in dan kun je deze voet erop schuiven als er nog plekken vrij zijn.
Andere kontakten die ook kunnen maar niet zijn meegeleverd:
3-7000 en 3-7010 positive lock
19301, 19305 (hetzelfde als 3-5620 en 3-5630)
en in plaats van 3-4665/1 passen ook de power timers 3-4664, 3-4665 voor dunner draad. Voor dikker draad tot 4,0 mm2 past in principe ook 3-2050. Maar het kan zijn dat die te dik is voor het gat in de voet, de krimpverbinding iets meer 'vierkant' maken met een waterpomptang en het zal wel passen.