- Ongeisoleerde kontakten (0)
- Isolatiehulsen (45)
- Geisoleerde kabelschoenen (0)
- Soldeer kabelschoenen (34)
- Ring kabelschoenen (50)
- Buis kabelschoenen (41)
- Buiskabelschoenen HD (28)
- Ring kabelschoenen schroefbaar (3)
- Adereindhulsen (82)
- Snijverbinders (7)
- Butt connectors (26)
- Engelse Bullets & Snap connectors (13)
- Ontstekings Terminals (25)
- Afdichtrubbertjes (24)
- Multiconnectors 6,3mm (59)
- Mate-N-Lock Connectors (38)
- Honda Connectors 2.8 mm (70)
- Superseal Connectors (64)
- Bosch junior timer stekkers (54)
- FEP connectors (0)
- Power connectors (28)
- Diverse stekkers en Verbinders (83)
- Radio ISO connectors (22)
- Mini-Lock stekkers (28)
- Sigarenaansteker stekkers etc. (42)
- MIC stekkers (20)
Brandstof niveau meter
Brandstofneveaumeter + opnemer voor in de tank (voor 12V). Het instrument is verlicht en in te bouwen in een paneelgat van 52 mm. Inbouwdiepte minimaal 62 mm. Ingebouwd lampje in BA9s fitting 12V/2W. Aansluiten d.m.v. 6,3 mm schuifstekkers. Plus 12V op 'B'. Min op de 'aarde' aansluiting midden onder. De aansluiting 'T' gaat naar de sensor naar de middelste aansluiting. Verbind de 'aarde' aansluiting van de sensor met massa. Met montagemateriaal. Om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe je de vlotter moet inbouwen. De metalen ring heeft een uitsparing. Op die plaats is de diameter 60 mm. Een gat in de tank van precies 60 mm zal dus nodig zijn. Alle 5 de schoefgaten van de ring zitten binnen de diameter van 60 mm. Met de rubber pakkingen ertussen (en misschien ook vloeibare pakking) zal alleen nog brandstof kunnen lekken langs de schroefdraad van de schroeven. mijn idee is dat er ook pakkingsringetjes onder de schroefkoppen moeten van 5 mm. Die zitten er NIET bij.
De tanksensor heeft een weerstand tussen 10 en 190 ohm. De diameter man de bovenste ronde schijf is 71 mm. De gaten in de meegeleverde schijf hebben M5 schroefdraad. Opnemer steekt 25 cm diep de tank in. De as draait 90 graden tussen 'vol' en 'leeg'. De staaf van de vlotter is 39 cm. Die is eenvoudig in te korten en te buigen. Wordt door een gat in de regelbare weerstand gestoken en de schroef moet dan worden aangedraaid. De regelbare weerstand is van het draadgewonden type.
De meter heeft zo goed als geen demping. De wijzer zal meebewegen met het klotsen van de benzine.
De staaf van de vlotter past op 2 manieren in de variabele weerstand. Hij moet er zo in dat het hoogste niveau in de tank de hoogste weerstand geeft.
De meter geeft max aan bij de hoogste weerstand (190 ohm), bij de laagste weerstand, zo ongeveer 10 - 20 ohm dan geeft de meter 'leeg' aan.